Φωτογραφίες

Συνεντεύξεις

Συνέντευξη με την Κορίνα Τσούτσου, Διευθύντρια Marketing της Greka Icons

Η Κορίνα Τσούτσου, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας Greka Icons μας παρουσιάζει τη σειρά προϊόντων Navarino Icons και μας μιλά για την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, τους μελλοντικούς στόχους της καθώς και για τη συμμετοχή της εταιρείας στην αγροδιατροφική έκθεση SIAL και τη συνεργασία της με το Ελληνογαλλικό Επιμελητήριο.

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία και τα προϊόντα Navarino Icons. Με ποιο σκεπτικό ο όμιλος Greka Icons αποφάσισε να επενδύσει και στην αγορά τροφίμων;

Tα Navarino Icons είναι μια σειρά προϊόντων από τη Μεσσηνία, εμπνευσμένα από τις πλούσιες παραδόσεις και την ιστορία της περιοχής. Όλα τα προϊόντα παράγονται σε μικρές ποσότητες από μικρούς τοπικούς παραγωγούς με ποιοτικά και δημιουργικά κριτήρια που καθορίζονται από την εταιρία Greka Icons που έχει δημιουργήσει τη σειρά. Η γέννηση της ιδέας για τη σειρά Navarino Icons προέκυψε από την αγάπη που έδειξαν από την πρώτη στιγμή οι επισκέπτες της Costa Navarino για τα τοπικά προϊόντα και τις παραδοσιακές συνταγές της Μεσσηνίας. Η αγάπη αυτή έδωσε το έναυσμα για την αρχή αυτού του ταξιδιού, κατά το οποίο έπρεπε να βρεθούν οι κατάλληλοι τοπικοί παραγωγοί που με πάθος και μεράκι θα δημιουργούσαν τα κατάλληλα προϊόντα, και παρά το μικρό μέγεθος τους θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν την καλύτερη ποιότητα και μάλιστα σε σταθερή βάση, καθώς οι αγορές του εξωτερικού είναι ιδιαίτερα απαιτητικές με τη συνέπεια στην ποιότητα του προϊόντος. Σε αυτή τη διαδρομή που ξεκίνησε το 2011 πολλοί από τους μικρούς παραγωγούς μας μεγάλωσαν σημαντικά μαζί μας.  

Η Navarino Icons παράγει μια πολύ μεγάλη γκάμα διατροφικών προϊόντων από ελαιόλαδο, μέχρι μαρμελάδες, παστέλι και μέλι. Τι είναι αυτό που τα κάνει τα προϊόντα σας ξεχωριστά;

Η συλλογή των αγροτικών προϊόντων που διατίθεται μέσω της Navarino Icons αποτελείται από το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από δένδρα εκατοντάδων ετών, τις διεθνώς αναγνωρισμένες ελιές Καλαμών, τη μοναδική συνταγή της πάστας ελιάς, το ιδιαίτερο πετιμέζι και το ξύδι με εκχύλισμα θυμαριού και δενδρολίβανου, το φυσικό θαλασσινό αλάτι και τα αυθεντικά ντιπ μελιτζάνας και ντομάτας με πιπεριά έως το παστέλι, τις μαρμελάδες και τα σπιτικά γλυκά του κουταλιού σε διάφορες γεύσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά της συλλογής μας:

1. Τα προϊόντα μας προέρχονται από την ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου, μια από τις περιοχές με τη μεγαλύτερη βιοποικιλότητα στην Ευρώπη.

2. Όλα τα προϊόντα είναι αγνά, από υψηλής ποιότητας συστατικά, χωρίς συντηρητικά, προσθετικά ή χρωστικές ουσίες, όπως μας τα έδωσε η φύση.

3. Η Greka Icons προκειμένου να εξασφαλίσει τη σταθερή ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ορίζει διαδικασίες τήρησης αυστηρών κανόνων ποιότητας, συνεχείς ποιοτικούς ελέγχους κατά την παραγωγική διαδικασία και τυποποίηση από το τμήμα Ποιοτικού Έλεγχου στελεχωμένο με επιστημονικό προσωπικό που έχει ως στόχο του την συνεχή παρακολούθηση των συμφωνημένων προδιαγραφών παράγωγης των προϊόντων. Τόσο η εταιρία όσο και το σύνολο των παραγωγών και συνεργατών μας είναι πιστοποιημένοι με ISO 22000/HACCP από την TUV Nord.

4. Βασικές μας αρχές είναι η υψηλών προδιαγραφών ποιότητα και συνέπεια στην παράδοση.

5. Όλα τα προϊόντα παράγονται από μικρούς τοπικούς παραγωγούς.

6. Η συλλογή έχει δημιουργηθεί από συνταγές που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά.

 

Στην αγροδιατροφική έκθεση SIAL, που έγινε τον Οκτώβριο στο Παρίσι, λάβατε μέρος ως εκθέτης. Στο πλαίσιο αυτής συνεργαστήκατε με το Ελληνογαλλικό Επιμελητήριο για την ανάπτυξη επαφών και εμπορικών συνεργασιών με γαλλικές εταιρείες. Ποια είναι η θέση σας στη γαλλική αγορά και ποιες είναι πλέον οι βλέψεις σας από αυτή;

Βασικός στόχος της συμμετοχής μας στην έκθεση της SIAL ήταν η γνωριμία μας με τη γαλλική αγορά και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη έτσι ώστε μέσα στο ερχόμενο έτος να μπορέσουμε με επιτυχία να προχωρήσουμε στην τοποθέτηση των Navarino Icons προϊόντων. Η Γαλλία αποτελεί αγορά στόχο για τη νέα χρονιά καθώς πρεσβεύουμε ότι η αυθεντικότητα και η υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας ταιριάζουν απόλυτα στη συγκεκριμένη αγορά.

 

Τα προϊόντα Navarino Icons διατίθενται σε premium καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ εξάγονται και σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μάλιστα σε πολύ γνωστά καταστήματα/landmarks , όπως το Harrods και το Marks & Spencer. Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας;

Η συλλογή της Navarino Icons είναι διαθέσιμη σε πάνω από 200 high end καταστήματα στην Αμερική και σε περισσότερα από 300 premium καταστήματα σε Ευρώπη και Ασία μεταξύ των οποίων σε Harrods, Marks & Spencer, Julius Meinl am Graben, Dean & Deluca, Getty Museum, Qatar Duty Free, City Super και Whole Foods. Επίσης, τα προϊόντα της Navarino Icons διατίθενται στα Business Classes των Aegean Airlines, Saudi Airlines, Lufthansa, British Airways and Air France μεταξύ άλλων.

Βασικός μας στόχος είναι η προώθηση της γαστρονομικής κληρονομίας της Ελλάδας και ειδικότερα της ευρύτερης περιοχής της Πελοποννήσου μέσα από τα προϊόντα μας με περαιτέρω ανάπτυξη της εξαγωγικής μας δραστηριότητας τόσο σε νέες σημαντικές και πολλά υποσχόμενες αγορές, όπως είναι αυτή της Γαλλίας, όσο και στην επέκταση στις ήδη υπάρχουσες αγορές με περισσότερα σημεία πώλησης. 

Συνέντευξη με τον Βασίλη Χριστίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Euler Hermes Hellas

O Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Euler Hermes Hellas, παγκόσμιου ηγέτη στις ασφάλειες πιστώσεων μίλησε στο Ελληνογαλλικό Επιμελητήριο για τις λύσεις που προσφέρει η ασφάλιση πιστώσεων σε όλες τις επιχειρήσεις, για τις προοπτικές του κλάδου στην ελληνική αγορά και μας έδωσε τη δική του εκτίμηση για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας.

Τι είναι οι ασφάλειες πιστώσεων και ποιες οι υπηρεσίες που προσφέρει η Euler Hermes στους ασφαλισμένους της;

Η Ασφάλιση Πιστώσεων είναι η ασφάλιση των οικονομικών απαιτήσεων μιας επιχείρησης, είτε είναι εξαγωγική ή δραστηριοποιείται στην εσωτερική αγορά, από τις επί πιστώσει πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Αποτελεί έναν εύκολο και σύντομο τρόπο, ένα πολυεργαλείο θα μπορούσαμε να πούμε εναλλακτικά, για την κάθε επιχείρηση που θέλει να καλύψει αποτελεσματικά τη διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου των πελατών της, να προστατέψει τη ρευστότητά της και να ενισχύσει την εγχώρια και την εξαγωγική της δραστηριότητα.

H εταιρεία Euler Hermes Hellas είναι θυγατρική του Ομίλου Euler Hermes και παρέχει στην Ελλάδα και την Κύπρο τις ποιοτικές υπηρεσίες πρόληψης των επισφαλειών για την αποφυγή ζημιών, μέσα από τη συνεχή αξιολόγηση και την παρακολούθηση της οικονομικής και συναλλακτικής κατάστασης των πελατών της επιχείρησης, της αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς με απλές διαδικασίες και σε προκαθορισμένο χρόνο και της διεκδίκησης και είσπραξης των απλήρωτων απαιτήσεων μέσα από ένα διεθνές δίκτυο έμπειρων νομικών συνεργατών.

Υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης για τις ασφάλειες πιστώσεων στην ελληνική αγορά;

Η Ασφάλιση Πιστώσεων έχει ιδιαίτερη σπουδαιότητα, αφού οι ζημιές που προέρχονται από απλήρωτους λογαριασμούς πελατών μπορούν να βλάψουν σημαντικά τα αποτελέσματα της επιχείρησης ή ακόμα και να θέσουν σε κίνδυνο τη λειτουργία και τη βιωσιμότητά της. Η οικονομική κρίση και τα προβλήματα φερεγγυότητας που αντιμετωπίζει ένας δραματικά αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια, έχουν συντελέσει στην τρέχουσα και μελλοντική αβεβαιότητα και στη μείωση της εμπιστοσύνης, υποδηλώνοντας την ανάγκη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων να στραφούν στις υπηρεσίες Ασφάλισης Πιστώσεων, τόσο προς το παρόν, όσο και στο άμεσο μέλλον. Λαμβάνοντας υπόψη και τα δημοσιευμένα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος («ΕΑΕΕ»), σύμφωνα με τα οποία η παραγωγή ασφαλίστρων για τις Πιστώσεις συνεχίζει να κινείται με ανοδικές τάσεις από το 2013, διαφαίνεται ότι υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης της Ασφάλισης Πιστώσεων στην Ελληνική αγορά.

 

Πως μπορεί η Euler Hermes να βοηθήσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για την οικονομία της χώρας;

Ο κίνδυνος που διατρέχουν οι επιχειρήσεις να μην εισπράξουν τις απαιτήσεις τους συνεχώς αυξάνει, ιδιαίτερα από τις πωλήσεις στο εξωτερικό, όπου οι αποστάσεις, τα γλωσσικά εμπόδια, οι πολιτιστικές διαφορές, οι δικαστικές ιδιαιτερότητες και οι διαφορετικές εμπορικές πρακτικές πολλαπλασιάζουν τις δυσχέρειες για την πρόληψη, αλλά και τη διεκδίκηση των επισφαλειών.

Η Euler Hermes Hellas προσφέροντας στις εξαγωγικές επιχειρήσεις καινοτόμες λύσεις προστασίας των εξαγωγικών εμπορικών πιστώσεων, καλύπτοντας τις πωλήσεις τους από την αφερεγγυότητα των αγοραστών τους, αναλαμβάνοντας για λογαριασμό τους τη διεκδίκηση των απαιτήσεών τους μέσω εξειδικευμένων δικτύων συνεργατών σε όλο τον κόσμο και παρέχοντας σε αυτές τη δυνατότητα αξιοποίησης της Σύμβασης Ασφάλισης Πιστώσεων για την επίτευξη καλύτερων συμφωνιών με χρηματοδοτικούς οργανισμούς, προμηθευτές και αγοραστές, συνδράμει αποτελεσματικά στο πρόβλημα ρευστότητας και τη βιωσιμότητα όλων των εξαγωγικών επιχειρήσεων και εγγυάται σε αυτές την ασφαλή συνέχιση των δραστηριοτήτων τους, ακόμα και σε περίπτωση αφερεγγυότητας βασικών τους αγοραστών.

Σύμφωνα με τη δική σας εκτίμηση, μπορούμε να ελπίζουμε σε ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας σύντομα;

Η Ελληνική οικονομία, έχοντας καταγράψει μια πορεία ύφεσης αρκετών χρόνων και όντας παράλληλα αποδυναμωμένη από τα capital controls και την αδυναμία του εγχώριου τραπεζικού κλάδου να παρέχει ουσιαστική χρηματοδότηση στον ιδιωτικού τομέα, αναμένεται να επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης το 2017, με το ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ να εκτιμάται στο 2% και τις εταιρικές πτωχεύσεις να καταγράφουν μείωση της τάξης ακόμα και  του -5%. 

Τα μέτρα ελάφρυνσης του χρέους που ανακοινώθηκαν πρόσφατα στο Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου 2016 θα μπορούσαν να είναι ένα θετικό βήμα προς τα εμπρός που, σε συνδυασμό με τη βελτίωση των οικονομικών προοπτικών και με μία πιθανή περαιτέρω ελάφρυνση των capital controls κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 να αποτελέσουν θετικό παράγοντα για την τόνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Συνέντευξη με τον Alain Lahellec Country Manager Greece Air France KLM

O Alain Lahellec, Γενικός Διευθυντής της Air France KLM στην Ελλάδα μίλησε στο Ελληνογαλλικό Εμπορικό Επιμελητήριο για τα νέα προϊόντα της Air France, τους επιβάτες της και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας του. Με μια εμπειρία άνω των 30 ετών έφτασε στην Αθήνα το Σεπτέμβριο του 2014 έτοιμος να ενισχύσει περισσότερο της θέση της εταιρείας του στην αεροπορική βιομηχανία. 

Με ποιον τρόπο η Air France συμβάλλει στην προώθηση του τουρισμού γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα;

Η Ελλάδα είναι ένας πολύ σημαντικός προορισμός για την Air France-KLM. Ο όμιλος πετάει  από την Αθήνα προς το Παρίσι εδώ και 80 χρόνια και προς το Άμστερνταμ σχεδόν 95. Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιούμε πτήσεις και στην υπόλοιπη Γαλλία, τη Νίκαια, τη Μασσαλία και την Τουλούζη. Το πρόγραμμά μας για την καλοκαιρινή σαιζόν περιλαμβάνει 55 πτήσεις την εβδομάδα.

Με ποιους τρόπους η Air France επιδιώκει να γίνει πιο ανταγωνιστική και να προσελκύσει νέους επιβάτες;

Η Air France αφού αποκάλυψε το σύνολο της νέας της πρότασης για τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, συνεχίζει την δυναμική της πορεία προς βελτίωση του δικτύου των πτήσεων μεσαίων αποστάσεων χάρη σε μία επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ. Η Air France άκουσε τους πελάτες της, ρώτησε συμβούλους ταξιδίων και συγκέντρωσε σχεδόν 10.000 γνώμες για να δημιουργήσει  τη νέα της πρόταση.  

ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ

Από τον Απρίλιο του 2015, η Air France εισάγει σταδιακά το νέο κάθισμα στις πτήσεις μεσαίων αποστάσεων. Ντυμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας σε όλες τις καμπίνες, το κάθισμα προσφέρει άνεση για ένα καλύτερο ταξίδι, ιδανικό για εργασία, ξεκούραση και ανανέωση πριν την άφιξη στον προορισμό.

Αυτό το νέο κάθισμα κάνει την εμφάνισή του στα 24 Airbus A319 της εταιρείας από το πρώτο εξάμηνο του 2015 και θα τοποθετηθεί, σε 25 αεροσκάφη Airbus A320, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016. Συνολικά, πρόκειται να τοποθετηθούν 7.800 νέα καθίσματα.

ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΚΟΥΡΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΕΥΣΗΣ

Στη Business καμπίνα, ακόμα και στις πτήσεις μικρών αποστάσεων, θα προσφέρεται στους επιβάτες ένα πλήρες πρωινό (καφές, τσάρι, φρέσκο χυμός φρούτων, ψωμί και διάφορα αρτοσκευάσματα), ένα σνακ ή ένα κρύο γεύμα θα σερβίρεται την υπόλοιπη μέρα. Οι παροχές στις μεγαλύτερης διάρκειας πτήσεις θα εναρμονιστούν με εκείνες των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων. Στους επιβάτες θα προσφέρεται ένα ποτό καλωσορίσματος, επιλογές ζεστών γευμάτων, κρασί, γκουρμέ καφές και λικέρ. Σε όλες τις πτήσεις, τα αρτοσκευάσματα και το ψωμί θα προσφέρονται ζεστά, αμέσως μόλις θα βγαίνουν από τον φούρνο.

Στην Economy καμπίνα, στις σύντομες πτήσεις θα σερβίρονται αλμυρά και γλυκά χορταστικά κρουασάν ή γευστικά σάντουιτς σύμφωνα με την ώρα. Στις πτήσεις μεγαλύτερης διάρκειας, οι επιβάτες θα μπορούν να απολαύσουν ζεστές προτάσεις. Οποιαδήποτε ώρα του ταξιδίου, θα υπάρχουν διαθέσιμες πολλές επιλογές ποτών (με ή χωρίς αλκοόλ) σε όλες τις καμπίνες.

Πως αξιοποιεί η Air France τα ψηφιακά μέσα και πώς αυτά συνδέονται με τους επιβάτες της;

Οι επιβάτες της Air France έχουν πολλές επιλογές, σε κάποια αεροδρόμια μπορούν να εκτυπώνουν τις ετικέτες (tags) των αποσκευών τους στα εργονομικά διαδραστικά περίπτερα ή να κάνουν check in σε 45'' για να περάσουν στη συνέχεια στη ζώνη του «drop-off» αποσκευών. Μπορούν, επίσης, να αποκτήσουν το boarding pass τους μέσω της εφαρμογής Air France App. Από την άλλη πλευρά, η εφαρμογή Air France Press App είναι διαθέσιμη στα smartphones όπως και στα tablets δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να «κατεβάσουν» μία ή περισσότερες εφημερίδες και περιοδικά που είναι διαθέσιμα στον κατάλογο ψηφιακών εκδόσεων της Air France. Αναφορικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Air France έχει σήμερα 5 εκατομμύρια fans στο facebook και περισσότερους από 700,000 followers στο twitter. Το 2014 η εταιρεία πούλησε σχεδόν το 30% των εισιτηρίων της μέσω της ιστοσελίδας της, δηλαδή, 6,3 εκατομμύρια εισιτήρια περίπου ή ένα εισιτήριο ανά 5''!

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Μια γρήγορη διαδρομή στο αεροδρόμιο, ένα νέο κάθισμα καλυμμένο με δέρμα, νέες μοναδικές γευστικές προτάσεις και μία πιο ευέλικτη πρόταση για τις επαγγελματικές μετακινήσεις. Η Air France στοχεύει να κερδίσει τη μάχη στις πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από και προς το Παρίσι - Charles de Gaulle - δίνοντας την καλύτερη προσφορά της αγοράς.

Οι εκδηλώσεις μας

< February 2017 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

© 2017 CCI FRANCE GRÈCE