Συνεντεύξεις

Συνέντευξη με τον Alain Lahellec Country Manager Greece Air France KLM

O Alain Lahellec, Γενικός Διευθυντής της Air France KLM στην Ελλάδα μίλησε στο Ελληνογαλλικό Εμπορικό Επιμελητήριο για τα νέα προϊόντα της Air France, τους επιβάτες της και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας του. Με μια εμπειρία άνω των 30 ετών έφτασε στην Αθήνα το Σεπτέμβριο του 2014 έτοιμος να ενισχύσει περισσότερο της θέση της εταιρείας του στην αεροπορική βιομηχανία. 

Με ποιον τρόπο η Air France συμβάλλει στην προώθηση του τουρισμού γενικότερα και στην Ελλάδα ειδικότερα;

Η Ελλάδα είναι ένας πολύ σημαντικός προορισμός για την Air France-KLM. Ο όμιλος πετάει  από την Αθήνα προς το Παρίσι εδώ και 80 χρόνια και προς το Άμστερνταμ σχεδόν 95. Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιούμε πτήσεις και στην υπόλοιπη Γαλλία, τη Νίκαια, τη Μασσαλία και την Τουλούζη. Το πρόγραμμά μας για την καλοκαιρινή σαιζόν περιλαμβάνει 55 πτήσεις την εβδομάδα.

Με ποιους τρόπους η Air France επιδιώκει να γίνει πιο ανταγωνιστική και να προσελκύσει νέους επιβάτες;

Η Air France αφού αποκάλυψε το σύνολο της νέας της πρότασης για τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, συνεχίζει την δυναμική της πορεία προς βελτίωση του δικτύου των πτήσεων μεσαίων αποστάσεων χάρη σε μία επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ. Η Air France άκουσε τους πελάτες της, ρώτησε συμβούλους ταξιδίων και συγκέντρωσε σχεδόν 10.000 γνώμες για να δημιουργήσει  τη νέα της πρόταση.  

ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ

Από τον Απρίλιο του 2015, η Air France εισάγει σταδιακά το νέο κάθισμα στις πτήσεις μεσαίων αποστάσεων. Ντυμένο με δέρμα υψηλής ποιότητας σε όλες τις καμπίνες, το κάθισμα προσφέρει άνεση για ένα καλύτερο ταξίδι, ιδανικό για εργασία, ξεκούραση και ανανέωση πριν την άφιξη στον προορισμό.

Αυτό το νέο κάθισμα κάνει την εμφάνισή του στα 24 Airbus A319 της εταιρείας από το πρώτο εξάμηνο του 2015 και θα τοποθετηθεί, σε 25 αεροσκάφη Airbus A320, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016. Συνολικά, πρόκειται να τοποθετηθούν 7.800 νέα καθίσματα.

ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΚΟΥΡΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΕΥΣΗΣ

Στη Business καμπίνα, ακόμα και στις πτήσεις μικρών αποστάσεων, θα προσφέρεται στους επιβάτες ένα πλήρες πρωινό (καφές, τσάρι, φρέσκο χυμός φρούτων, ψωμί και διάφορα αρτοσκευάσματα), ένα σνακ ή ένα κρύο γεύμα θα σερβίρεται την υπόλοιπη μέρα. Οι παροχές στις μεγαλύτερης διάρκειας πτήσεις θα εναρμονιστούν με εκείνες των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων. Στους επιβάτες θα προσφέρεται ένα ποτό καλωσορίσματος, επιλογές ζεστών γευμάτων, κρασί, γκουρμέ καφές και λικέρ. Σε όλες τις πτήσεις, τα αρτοσκευάσματα και το ψωμί θα προσφέρονται ζεστά, αμέσως μόλις θα βγαίνουν από τον φούρνο.

Στην Economy καμπίνα, στις σύντομες πτήσεις θα σερβίρονται αλμυρά και γλυκά χορταστικά κρουασάν ή γευστικά σάντουιτς σύμφωνα με την ώρα. Στις πτήσεις μεγαλύτερης διάρκειας, οι επιβάτες θα μπορούν να απολαύσουν ζεστές προτάσεις. Οποιαδήποτε ώρα του ταξιδίου, θα υπάρχουν διαθέσιμες πολλές επιλογές ποτών (με ή χωρίς αλκοόλ) σε όλες τις καμπίνες.

Πως αξιοποιεί η Air France τα ψηφιακά μέσα και πώς αυτά συνδέονται με τους επιβάτες της;

Οι επιβάτες της Air France έχουν πολλές επιλογές, σε κάποια αεροδρόμια μπορούν να εκτυπώνουν τις ετικέτες (tags) των αποσκευών τους στα εργονομικά διαδραστικά περίπτερα ή να κάνουν check in σε 45'' για να περάσουν στη συνέχεια στη ζώνη του «drop-off» αποσκευών. Μπορούν, επίσης, να αποκτήσουν το boarding pass τους μέσω της εφαρμογής Air France App. Από την άλλη πλευρά, η εφαρμογή Air France Press App είναι διαθέσιμη στα smartphones όπως και στα tablets δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να «κατεβάσουν» μία ή περισσότερες εφημερίδες και περιοδικά που είναι διαθέσιμα στον κατάλογο ψηφιακών εκδόσεων της Air France. Αναφορικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Air France έχει σήμερα 5 εκατομμύρια fans στο facebook και περισσότερους από 700,000 followers στο twitter. Το 2014 η εταιρεία πούλησε σχεδόν το 30% των εισιτηρίων της μέσω της ιστοσελίδας της, δηλαδή, 6,3 εκατομμύρια εισιτήρια περίπου ή ένα εισιτήριο ανά 5''!

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Μια γρήγορη διαδρομή στο αεροδρόμιο, ένα νέο κάθισμα καλυμμένο με δέρμα, νέες μοναδικές γευστικές προτάσεις και μία πιο ευέλικτη πρόταση για τις επαγγελματικές μετακινήσεις. Η Air France στοχεύει να κερδίσει τη μάχη στις πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από και προς το Παρίσι - Charles de Gaulle - δίνοντας την καλύτερη προσφορά της αγοράς.

Οι εκδηλώσεις μας

< December 2017 >
Mon.Tue.Wed.Thu.Fri.Sat.Sun.
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ

    • Aiglon
    • Air France
    • Air liquide
    • Aktor
    • Coface
    • ERNST & YOUNG
    • Edenred
    • Eurobank
    • Gefyra
    • Groupama
    • Karagounis
    • Lafarge
    • Novotel Athens
    • Pernod Ricard
    • Rafale
    • Sanofi
    • Schneider
    • Servier Pantone
    • Sofitel Airport
    • Thales
    • Vassardanis
    • Vinci
    • Viohalco

Επικοινωνία

ΑΘΗΝΑ

Σίνα 31, 106 80 Αθήνα

Τηλ: 210.362.55.16/45

Fax:.210.363.81.06

E-Mail: ccifhel@ccifhel.org.gr  

Παράρτημα Θεσσαλονίκης

© 2017 CCI FRANCE GRÈCE