Actualités  •  COVID-19

Η SIAL Paris 2020 αναβάλλεται για το 2022.

ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ

Η "Comexposium Group", η εταιρεία οργάνωσης της SIAL (Διεθνής Έκθεση
Τροφίμων), ανακοινώνει την αναβολή της έκδοσης SIAL Paris 2020,
προγραμματισμένη για αυτό το φθινόπωρο, για τις 15 έως 19 Οκτωβρίου 2022.

Προκειμένου να επιτραπεί η διεξαγωγή μιας τέτοιας διεθνούς εκδήλωσης κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημικής περιόδου, η SIAL Paris ενίσχυσε τις δράσεις της. Ωστόσο, σε συνέχεια συζητήσεων με εκθέτες και επισκέπτες, και δεδομένης της διεθνής αβεβαιότητας που επικρατεί σε υγειονομικό πλαίσιο, τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας έχουν αλλάξει σημαντικά τις τελευταίες ημέρες, εκφράζοντας τελικά μια ευρεία επιθυμία να αναβληθεί η έκθεση.

Ο Nicolas Trentesaux, Διευθύνων Σύμβουλος της SIAL GLOBAL NETWORK εξηγεί ότι "η SIAL Paris επιθυμεί να παραμείνει πιστή στην αποστολή της, με σταθερή πρόθεση να διατηρήσει επαφή και να υποστηρίξει την ανάκαμψη του τομέα των τροφίμων σε παγκόσμια κλίμακα".

Για να εγγυηθεί στους επαγγελματίες του κλάδου μια εμπειρία που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, η SIAL Paris αναβάλλεται για τις 15 έως τις 19 Οκτωβρίου 2022. Πράγματι, η SIAL Paris συγκεντρώνει 7.200 εκθέτες από περισσότερες από 120 χώρες και προσελκύει 300.000 συμμετέχοντες. Παράλληλα, καθορίζει την αγορά και τις τάσεις στην παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων και αυτοπροσδιορίζεται διαρκώς, για περισσότερα από 50 χρόνια, ως βασικός παράγοντας στη βιομηχανία τροφίμων.

Η SIAL Paris θα συνεχίσει να εργάζεται δυναμικά, ώστε από τον Οκτώβριο του 2020 να προτείνει νέες δράσεις, γύρω από παγκόσμια θέματα, τάσεις και καινοτομίες που διαμορφώνουν τη βιομηχανία τροφίμων του αύριο. Συγκεκριμένα, σημαντικές και αποκλειστικές μελέτες που αφορούν τη διατροφή σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από ειδικούς συνεργάτες της SIAL: Kantar, ProteinsXTC και Gira, καθώς επίσης και μια ανάλυση των μεγάλων τάσεων και των τρόπων εξέλιξής τους με την πάροδο του χρόνου, βασιζόμενη στο τρίπτυχο: προσδοκίες των καταναλωτών, καινοτομία προϊόντων και διατροφικές συνήθειες των  καταναλωτών εκτός σπιτιού.

Ο Nicolas Trentesaux προσθέτει: "Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το παγκόσμιο δίκτυό μας για να προσφέρουμε πλατφόρμες περιφερειακής ανάπτυξης με σημαντικές ετήσιες συναντήσεις με την Κίνα, τον Καναδά, την Ινδονησία, την Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα". 

Περισσότερες πληροφορίες: greece(@)promosalons.com / +30 210.36.25.545/516 

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin